BESTILLINGER

Hva er estimert leveringstid?

Estimert leveringstid er 1-2 virkedager

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Du kan spore bestillingen din ved å klikke her.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Dessverre er det ikke mulig å kansellere en bestilling da vi prøver å behandle og sende den så raskt som mulig. Hvis du ikke lenger trenger en bestilt vare, kan du returnere varen ved å kontakte kundeservice. Teamet vårt vil veilede deg gjennom prosedyren og organisere refusjonen.

Jeg ønsker å endre kontaktinformasjon/leveringsadresse

Du kan endre kontaktinformasjon/leveringsadresse fra "Min konto", men dette vil ikke endre leveringsadressen og kontaktinformasjonen for levering av bestillingen.

Etter å ha logget inn på kundekontoen din, kan du endre dine personlige detaljer i "Profil"-området og endre adresse i "Adressebok"-området."

Jeg vil endre leveringsdatoen for bestillingen min?

Dette er dessverre ikke mulig

Hvis du har opprettet en Brother Online-konto på store.brother.no, kan du se informasjon om bestillingene dine på kundekontoen din.


RETURER OG REFUSJONER

Hva er retningslinjene for retur?

Hvis en vare fortsatt er i sin opprinnelige stand, aksepterer vi returer gratis, underlagt retningslinjene nedenfor, som inkluderer retningslinjene om rimelig bruk. Hvis du returnerer en vare som ber om refusjon innen 28 dager etter at varen ble levert til deg, gir vi deg full refusjon ved hjelp av den opprinnelige betalingsmåten. Alle varer kontrolleres ved retur. For å få full refusjon, må alle varer returneres til oss i gjensalgbar stand i originalemballasjen.

Forbruksvarer som blekkpatroner, tonerkassetter eller tape, skal pakkes i en ytterkartong for å unngå skade på originalemballasjen. Ikke fest retur- eller emballasjeetiketter direkte på originalesken. Vi aksepterer kun varer kjøpt fra nettstedet vårt, vi kan ikke godta varer kjøpt fra forhandlere. Vennligst returner direkte til dem i henhold til deres vilkår og betingelser.

Vi aksepterer ikke retur for uønskede varer etter den relevante returperioden som angitt ovenfor. Hvis du har mottatt en vare som er feil eller defekt, vennligst kontakt oss (se "Hvordan returnerer jeg produktet mitt?" nedenfor) og forklarer årsaken til returen, så hjelper vi til med å løse dette.

Hvordan returnerer jeg produktet mitt?

Vennligst kontakt vår kundeservice via vår Live Chat-tjeneste eller telefon. De vil sjekke et par ting med deg og utstede et RMA-nummer (returautorisasjonsnummer) og forklare deg hva som trengs for å få varene returnert til oss, enten ved henting eller ved innlevering på et av fraktselskapets utleveringssteder.

Hva er vilkårene for returrett?

Så snart returen er mottatt og kontrollert av oss, vil kjøpesummen bli refundert til deg. Vi tar sikte på å refundere deg innen 14 dager etter at vi har mottatt den(e) returnerte varen(e).


KONTOINNSTILLINGER

Hvordan får jeg fakturaen for bestillingen min?

Fakturaen din vil bli delt via e-post etter bestilling, og du kan også se fakturaen din på kontoen din.

Hvordan kan jeg endre e-post/påloggingsinformasjon?

Du kan endre e-postadressen din når som helst ved å logge på kundekontoen din.

Hvordan endrer jeg mine opplysninger/adresseinformasjon?

Du kan endre dine adresseopplysninger i kundekontoen din.

 

LEVERING OG HENTING

Det mangler varer på min ordre?

Hvis det er et problem med bestillingen din, vennligst kontakt kundeservice. 

Bestillingen min har kommet, men det er feil vare/produkt?

Hvis det er et problem med bestillingen din, vennligst kontakt kundeservice. 

Bestillingen vises som levert, men jeg har ikke mottatt den?

Hvis det er et problem med bestillingen din, vennligst kontakt kundeservice.